fastfashion

Alla inlägg under juni 2013

Av fastfashion - 8 juni 2013 04:02

 

Dem här köpte jag på Gina Tricot förra året. Jag tycker de är galet snygga. Jag gillar detaljerna med slitningar och nitar. Men de är väldigt avslöjande så jag har dem bara på stranden och när jag solar hemma. Gina Tricot har gjort så många fina och coola shorts och mycket annat som är jättesnyggt. Shortsen var lite dyra men jag kunde inte motstå att handla dem.


I bought this at Gina Tricot in Sweden last year. I think they are insain goodlooking. I like the details with trashy parts and the studs. Gina Tricot has done so many nice and cool shorts and many other goodlooking stuff. The shorts were kind of expensive but i couldnt resist buying them. 


#mode

Av fastfashion - 7 juni 2013 05:13

 

Här kommer bilden på min nya spetsklänning. Den kommer från Gina Tricot och kostade 299 kr. Jag ska ha den på midsommar. Jag tycker den är väldigt vacker och jag fick den till ett bra pris. Till det här har jag mina svarta ballerinaskor med strasstenar på.  


Heres my new lacedress from Gina Tricot. I will have it on midsummereve. I think its very beautiful and I got it pretty cheap. I wear it with my black ballerinashoes with strasstones on. 

Av fastfashion - 6 juni 2013 11:07

 

Det här är min älskade Dior tröja. Den hittade jag på second hand i Stockholm. Den var rätt dyr. Ett minus med den är att broderierna känns mot huden.


Heres my beloved Dior top. I found it on second hand in Stockholm. It was pretty expensive. 

Av fastfashion - 5 juni 2013 21:16

 

Mönstret är fjärilar. Den kommar från H6M och jag köpte den för några år sen men har inte användt den förrän nu. Jag matchar den med gråa högklackade skor och en bolerokofta i turkos om det är lite kallare. Klänningen ser kort ut men den går ner på halva låret.

Av fastfashion - 4 juni 2013 07:58

 

Jackan är från Bubbleroom. Bilden är från Carolines Mode.

Av fastfashion - 4 juni 2013 06:10

Av fastfashion - 1 juni 2013 14:49

 

De här köpte jag på Skopunkten. De har högklackad kilklack och är öppna i tån. Jag kunde knappt gå i skorna!! Men det kan bero på att jag nog köpte för liten storlek. Jag tvekade i affären om jag skulle ha den här eller ett par större. De här paret klämde lite längst fram men ramlade inte av foten. Det är ju hopplöst att ha för stora skor också. Då går man och spänner hela foten för att inte skon ska ramla av.  Med de här skorna får jag trippa kortare sträckor, inte gå långa turer på stan.


My new shoes. This shoes are higheels and have a peeptoe. I can hardly walk in them lol! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards