fastfashion

Alla inlägg under juli 2013

Av fastfashion - 18 juli 2013 05:47

  

   

Idag ska det ju bli sol igen så jag har på mig lätta kläder. Toppen som ni ser är en Dior top, den är skön. Kjolen är från New Yoker. 


Today its gonna be good weather so i have sunclothes on. The top is Dior, a comfortable top. The skirt is from New Yorker. 


#outfit  #mode  #fashion 









Av fastfashion - 17 juli 2013 09:52

       

#sommar  #mode 

Av fastfashion - 17 juli 2013 06:51

         

Idag blev det en gullig outfit. Shortsen är från Thailand, Fokis shop. Tyvärr beställde jag vita spetsshort men fick fel färg. Jag orkade inte skicka tillbaka dem utan försöker fixa en söt outfit ändå. De är i glansigt material vilket jag gillar. 


Today is its a cute outfit. The shorts is from Thailand. I ordered white shorts but i got this pink colour. I didnt send it back and I try to fix a cute outfit anyway. They are in a glansy fabric which I like. 


#mode  #outfit 

Av fastfashion - 16 juli 2013 11:43

 

Dessa hittade jag hos Modekungen för 275 kr. Visst liknar dojjorna Jeffrey Campbell !? 

 

Denna treniga bh kostar 175 kr. De har flera olika nit-bhar till salu på rean. 


Modekungen 


#shopping

Av fastfashion - 16 juli 2013 08:10

         

Av fastfashion - 15 juli 2013 06:04

     

Idag är det blir det lite mera påklädd haha. Den här toppen är en av mina favoriter. Kroppen ser bra ut i den och den är så söt. Den är från Vila. Kjolen är från Colours of the world.  Idag blir det en slappardag igen. Hoppas på bra väder. Jag har inte blivit så brun än. Den här sommaren tänkte jag inte pressa i solen och jag måste inte bli brun. Så jag har riktigt hälsosamt förhållande till solen nu haha. 


Today I have little more clothes on haha. This top is so cute. Its from Vila in Sweden. The skirt is from Colours of the world. Today is a lazy day again. I hope it will be better weather now. I havent been so brown yet. This summer I didnt wanna sunbathing too much. So I have a healthy relation whit the sun lol. 


#mode  #outfit   #summer  

Av fastfashion - 14 juli 2013 05:19

 

Palmen vid vårat semesterhus.

The palm at our hollidayhouse. 


 

Sol hela dagen, jätteskönt. 

Sun the whole day, very nice.


   

Dagens strandoutfit. Min pojkvän har förjudit mig att gå ut i dessa shorts haha. Synd, de är ju jättesnygga men visar för mkt. 

Todays beachoutfit. My boyfriend has forbid me to go out in these shorts haha. Its a pity, they are so goodlooking but they show to much. 

 

Min nya flashiga bikini som jag fyndade på Tradera för 35 kr. 

My new trendy bikini. 

   

Vi dricker drinkar hela dagen, här är en gin och tonic, gott. 

We drink drinks all day, heres gin and tonic, tasty. 


 

Lite beautyprodukter. 

Some beautyproducts. 


#semester  #sommar  #sol 










Av fastfashion - 13 juli 2013 08:05

     

Den vita toppen kommer från Fröken Söt. En liten affär som säljer gulliga kläder som tjejen som jobbar där har sytt själv. Sen har de väldigt många roliga, söta accessorarer. Affären ligger på Götgatan på Söder i Stockholm. Sen har jag på mig en turkos kort jeanskjol från New Yorker. Jag tycker att de har många roliga, fina och billiga kläder. Jag fyndar där ofta, mest skor. 


The white top is from Fröken Söt in Stockholm. A turquis, short skirt from New Yorker. I think they have many funny, nice and cheap clothes. I often buy shoes there. 


#mode  #outfit  #fashion  #sommar 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Ovido - Quiz & Flashcards