fastfashion

Alla inlägg under maj 2016

Av fastfashion - 20 maj 2016 03:23

Wow klänning! Den är i en fin nudefärg, rosa, gillar den nyansen bäst. Den ser skön ut på. Men jag får klä ner den när jag går utomhus haha! Jag länkar inte till den för den har konstigt nog haft olika pris varje gång när jag kollade in den. Jag slog till när den låg ute till 199 kr. Den tillhör NLY One serien.

 

Nike cap! Giller verkligen den stilrena Nike-kepsen. Har beställt en vit. Den har sålt ut nu så därför är bilden en svart. Blir så snyggt med hästsvans till.   

Av fastfashion - 19 maj 2016 15:21

   

Fina ringar 99 kr.

 

Jeans från Gina Tricot. Skinny, låg midja och snygga dragkjedor. Dem var sköna på. Perfekt passform på min kropp.

399 kr.

   

 

Trosor från GT också. Tunna och köpte dem för att inte visa troskanter i tajta klänningar. Hoppas att dem är bra. 

3 för 149 kr. Skynda fynda, dem håller på att ta slut! 

 

Jeans från New Yorker på rea. 169 kr. Cropped skinny. Dem var sköna på. Fynda många bra jeans nu på deras rea.

 

Baksidan. 

 

Ett till par jeans från New Yorker, jättebilliga, vilket fynd!! 59 kr. Fb sister skinny jeans. De satt bra på också. 

 

      

      

Av fastfashion - 13 maj 2016 16:19

   

2 ringar från Gina Tricot. De har räfflad, glittrigt yta. 69 kr

Indianhalsband från New Yorker. 59 kr

Av fastfashion - 11 maj 2016 15:45

   

En Adidaströja från Asos. 

Av fastfashion - 8 maj 2016 11:48

 

Hon har många och fina modebilder på sin blogg fashiontoast


Av fastfashion - 6 maj 2016 18:13

 

Calvin Klein 

 

NA-KDs egen linje. 

 

For Love & Lemons                           NA-KD 


  

Av fastfashion - 6 maj 2016 16:46

     

Surfade runt på Aliexpress och sökte på iphone marble cases och fick upp många jättebilliga fina skal. Fri frakt. 

Bilder från försäljare på Aliexpress.     Aliexpress     Komihåg att du måste handla med kreditkort. 

Av fastfashion - 6 maj 2016 15:54

 

Sitter jag och solar i denna topp. Den är jätteskön på. Skönt, lent tyg och lagom genomskinligt. En top som man kan ha till allt. Den är från Birger & Mikelssen. (Jag har visat den här förrut.) 


Skulle buda på en brun blus från Odd Molly. Den var rätt ful haha!! Men nu är buden uppe högt suck.....fast det började på 1 kr. Odd Molly är så poppis nu. 


Jag går hela tiden i mina slim fit jeans från H&M. Dem är sköna, snygga och passar till allt. Om jag ska köpa några mera jeans snart så ska de vara i samma modell som dessa. Fast jag har övergivit låg midja nu för normal midja. Det är ju lite lättare att sitta ner utan att visa rumpan. 


Rotade igenom min garderob efter hyfsat moderna kläder. Hittade en del som jag kan ha nu. Jag kan bada i kläder! Ska lämna en del nu till kompisar och Myrorna, sånt som jag växt ur. Har gått upp i vikt och det satte sig som vanligt då på lår, rumpa och mage. 


Skönt att sommaren är här nu äntligen. Jag gillar sommarkläder bäst. Det är roligast att shoppa och det är lätt att se fin ut. 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards