fastfashion

Alla inlägg under juli 2014

Av fastfashion - 13 juli 2014 10:39

Just nu regnar det men jag tänkte tipsa om hur jag håller mig kallare när det är varmt och soligt.


Ha luftiga kläder.

Ha vitt, det är svalare och din solbränna syns bättre.

Välj naturmaterial istället för syntet.

Ha uppsatt hår. Hår värmer mer än man tror.


Andra klädtips:


Ballerinan är den bästa sommarskon. Man hoppar bara i dem när man ska gå ut och de är väldigt sköna. Går att klä upp och ner hur man vill. 

På stan kan det vara idé att ha shorts och blus/skjorta om man inte vill visa för mycket som i t ex kort kjol och urringad topp. 

Tänk på att helraka dig om du ska ha en vit bikini annars syns lätt busken när du badar. 

Ett par lagom långa jeansshorts passar till allt. 

Även om det är tråkigt, handla baskläder ibland som du kan kombinera med de roligare kläderna så blir din garderob mycket större. 

Var inte generad över din storlek i kläder. Jag är t ex rätt så smal men har ändå 38-40 i vissa märken. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards