fastfashion

Alla inlägg under december 2015

Av fastfashion - 26 december 2015 06:17

  

Jag gillar mina sportskor mycket. Dessa är jättesnygga. Dem är ju dyra så det får nog vänta tills jag köper dem.

Köp här hos Junkyard.

Av fastfashion - 25 december 2015 19:03

 

En festtop med spetstryck och sidenband.

 

En till festtop från Nelly, Jeane Blush. En av mina favvodesinger. 

 

 

Ett par långkalsonger från POP. De är dyra men dem är av jättebra kvalitet och håller länge och är väldigt sköna på. 

 

Ett par sammetsleggings. Vet inte riktigt hur jag ska matcha den än.

 

En kort kjol som jag trivs i. 

 

En kort spetstopp med fint mönster som jag ska ha över en bomullstop i en annan färg. 

   

En lång top från Fischbone som är praktisk nu på vintern. 

   

En spetstop från H&M som jag tycker är jättefin.

 

En Johan Lindeberg tröja som jag änvändt mycket.

 

En Odd Molly tröja, de är så fina. 

 

Ett väldigt långt Nikelinne. Det är bra nu på vintern och i sommar går den att använda som klänning. 

Av fastfashion - 17 december 2015 15:55

 

Min lace up tröja från Nelly. Den var lite liten i storleken. Det är allt från Nelly. Den är snygg.

 

En kortärmad top från Odd Molly. Fint broderi. 

 

Bakifrån. 

 

En till blus från Odd Molly. 

Av fastfashion - 15 december 2015 19:35

 

Oj nu är det dyrt men det kostar 1224 kr. Shoppen heter fashionette.se. Köp armbandet här

Av fastfashion - 15 december 2015 18:55

Jag har handlat Replayjeans, två jättesnygga Odd Molly toppar, Nikeline, Adidaskor, Pumaskor, vit spetstopp, vinröd festklänning, Fornarinajeans, röd festtopp med pärlor på, kort jeanskjol, Fred Perry tröja, festlinne med paljetter på.


Jag vet inte riktigt varför jag köper festkläder, jag går sällan på fest. Ev kan jag ha dem nu i jul. 


Jag blev lurad på en Holliesjacka. Modell Aspen. Försäljaren blev avstängd efter att jag sänt pengarna till henne. Känns surt. Jag vet inte om jag kan få tillbaka pengarna. Litet tips, köp aldrig av en som har noll i säljstatistik. 


Ska försöka ta kort på mina kläder och lägga ut här så ni får se dem. 



Av fastfashion - 15 december 2015 18:49

 

Denna jättesnygga lace up tröja från Nelly. Den kostar 249 kr. Köp här

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards