fastfashion

Alla inlägg under maj 2016

Av fastfashion - 31 maj 2016 12:23

         

Klänning från Nelly. I nude-orange färg. 



Av fastfashion - 30 maj 2016 18:56

  

Den är från deras egna märke och kostar bara 99 kr.   Köp här

Av fastfashion - 29 maj 2016 17:36

 

NLY One Crepe set 199 kr. Finns i flera färger.  Köp här

 

New Look Li Hotpant rea 74 kr.  Finns i många storlekar.   Köp här

Av fastfashion - 28 maj 2016 10:36

 

Det är en konst att gå snyggt i högklackat. 


Du får inte stödja på hälen som när du går i låga skor utan du måste gå på framfoten. Stödjer du på bakfoten blir det väldigt vingligt. Det funkar bara om du har en bred klack. Dessutom sliter du väldigt mycket på klacken. 


När du stödjer på framfoten kommer du att få bra hållning och svanka. Det är därför många män gillar kvinnor i högklackat. Om de inte är bekväm med att svanka men ändå vill ha höga skor så ha löst sittande kläder så syns inte svanken så mycket. 


Första gångerna man går i högklackat så ser man ut som bambi på hal is. Träna hemma innan du går ut, rätt mycket dessutom. Kom ihåg bara att smala höga klackar ger märken på t ex parkettgolv. 


En annan bra sak med högklackat är att foten ser mindre ut. Fast det gäller inte spetsiga skor. 


Det går inte att springa i höga skor. Så missa hellre bussen än att ramla och förstöra din festlook. Blodiga knän är inte så snyggt eller skönt och det är bättre att komma lite försent och göra en fab entre. 


Av fastfashion - 27 maj 2016 09:55

Veraldo.dk är en dansk affär med jättesnygga trendiga kläder. Prisnivån är som hm. De skickar till Sverige för 69 kr. 

 

En väska som skapar ha-begär. 449 dkk. Finns i flera färger.

 

Shorts 199 dkk. 

 

Galet snygg spetströja. 259 dkk.


veraldo.dk

Av fastfashion - 25 maj 2016 13:07

 


Nu har jag haft på mig dessa trosor i några dagar. De är jättesköna. I tajta klänningar syns inte stringtrosan och den vanliga trosan syns bara litegrann. Spring och köp! Haha! Det var 3 st för 149 kr. 

Av fastfashion - 25 maj 2016 12:53

   

Härligt att få hem ett paket från Nelly. Men jag blev ganska förvånad när jag såg färgen på klänningen. Det var apricots, inte rosa som det stod hos Nelly. Jag gillar inte riktigt denna färg men jag vet att jag passar i den så jag behåller klänningen. 

   

Den satt på bra och var skön i tyget. 

 

Nikekeps. Den satt bra på min huvud. Kommer nog använda denna mycket i sommar. 

Av fastfashion - 20 maj 2016 11:39

 

Har äntligen köpt en bh-förlängare. Den är jättebra. Önskar att jag köpt den tidigare. Nu passar mina bh-ar mycket bättre. Finns för 20 kr hos flera försäljare hos Tradera. 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards