fastfashion

Alla inlägg under april 2016

Av fastfashion - 30 april 2016 10:15

    

Hittade denna för ett bra pris - 110 kr. Jag är jättenöjd. Jag tror att det är en äkta Tory Burch väska. Den är sliten men väldigt fin i detaljerna. Jag har velat ha något från detta märke länge. Nu kollar jag efter ballerinaskor med loggan på. 

Av fastfashion - 30 april 2016 09:58

   

Hittade denna body på tradera. Först såg jag rubriken Sparkdräkt. Det stog fel i rubriken. Den danska försäljaren måste ha tagit Google översättning. Iallafall var ju bodyn jättesnygg. Jag fattade att den kom från Kina men jag köpte den ändå för priset var så billigt. 130 kr blev det med frakt. Paketet dök upp efter en och en halv vecka. Jag beställde Large och den satt på bra på min kropp. Det var lite bättre kvalitet än jag trodde och den var riktigt skön på. Det är inga knappar i grenen så det är lite knöligt att gå på toa i den. 

Av fastfashion - 29 april 2016 15:54

     

Michael Kors Cynthia väska.  Köp här

Av fastfashion - 27 april 2016 16:09

   

NLY  Iphone 6   99 kr   Köp här

   

JRF  Iphone 6   149 kr.     Köp här

   

Richmond & Finch  Iphone 6   399 kr.     Köp här

Av fastfashion - 26 april 2016 14:35

 

Den här tröjan myser jag i hemma nu.

Av fastfashion - 25 april 2016 17:25

     

Wendela klänning från Gina Tricot 299 kr. Köp här

Jag köpte storlek small. Den satt tajt på men var skön på ändå. Lagom urringing. Smalribbad. 

       

Babydoll Lace Dress ClubL från Nelly. Köp här

Jag beställde storlek 38. Den satt väldigt tajt på upptill. Den blir fin till sommaren. 149 kr.

     

Lace Up Dress NLY Trend från Nelly. Köp här! Svart 209 kr och andra färger 299 kr.

Jag tog Large i denna klänning. Ångrade att jag inte tog en storlek mindre. Den är skön att ha på sig. Ribbad. 

Av fastfashion - 19 april 2016 20:02

 

En bh från Cubus och jeans från H&M. 

 

Bh:n var billig, 99 kr. Den satt på bra. Snygg klyfta! 

 

Jeansen kostade 99 kr. Finns på damavdelningen.


Jag var med en kompis i city. Jag är sällan där numera, jag handlar det mesta på nätet. Det var jätteroligt på stan. Vi kollade kjedjorna på jakt efter fynd. Kan tipsa om en svart jumpsuit med långa ben på H&M Divaded som bara kostade 199 kr. Den var skön i tyget och vid i modellen. Vi åt lunch på en Thairestaurang. Det var väldigt gott. Men jag tog en stor slev med räk- och grönsaksgryta. Det var kryddat jättestarkt! Jag fick tvinga i mig räkorna, haha! Sen kollade vi inredning. Inte min grej riktigt men min kompis blev i gasen av alla vaser. bokhållare och vad det var. Hade gärna luftat min MK-väska idag. Men det regnade så jag väntar nån månad till. Tror jag drar mig ner till city snart igen.

Av fastfashion - 19 april 2016 05:13

 

Kunde inte hålla mig ifrån Nellys rea. Denna klänning var så fin. Hoppas storleken passar nu bara.

 

Ville ha Nellys ribbade body men den sålde slut snabbt. Så nu fyndade jag denna klänning istället. 


Nelly 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Skapa flashcards