fastfashion

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

???

Av fastfashion - 12 november 2013 07:01

Ibland hopar sig frågetecken när man shoppar. Här är dem:


Varför kostar ett par shorts i Fokiwas shop helt plötsligt 1300 kr?? Dem ser inte så dyra ut.

 


Varför finns det inga stringtrosor hos Khappal?


Varför är det olika storlekar i alla affärer på stan?


Varför är det bättre kvalitet på herrkläder än damkläder?


Varför är alla högklackade skor jättehöga?

 

missme.se


Varför är barnkläder i 170 cl billigare än damkläder i small storlek?


Varför hittar man aldrig något snyggt på Åhlens?


Varför ska man tvätta ren bomull i 30 grader?


Var finns det tunna strumpbyxor som inte går sönder direkt?


Varför kommer mitt modefynd på rea mycket billigare en månad efter att jag köpt den?


Tål verkligen inte en moccajacka regn?

 

Oakwood lake hos Zalando.


Varför ska expediten lura på mig något som jag inte alls passar i?


Varför finns det inga budget-Converse?




 
 
Linnea

Linnea

15 november 2013 11:43

svar:
vad kostade dom innan? Antagligen är de populära och då kan de höja priset, folk köper ändå. Bra kvalitet? Handgjort? Inte barnarbetare?

Det gör det? men de riktar sig till en äldre publik av äldre damer, och de uposkattar oftast inte stringtrosor då rurmpan är desto hä
ngigare när man blir äldre..

Eftersom storlekar endast är en riktlinje och inte ett krav.
Eftersom herrar oftast lägger ut mer pengar på bra kläder och riktiga material istället för tjejer som hellre vill ha en större garderob med mycket skräpmaterial

Det är dom inte?

Finns väl inte samma plagg på dam och barnavdelningen ?
Du letar inte tillräckligt

Spara på miljön

wolford

Det har jag inget svar på :D

Jo, om du impregnerar den

Gör hon det är hon en elak människa med en pakt med djävulen.

Det gör det. Kolla i valfri Coop, ica maxi, lidl. m.m

Ha en bra dag! :D

http://thefatcheerleader.com

fastfashion

18 november 2013 17:52

Hej! Jag vet inte vad shortsen kostade innan. Jag vet att det är bra kvalitet men dem var dyra ändå. Nej jag tror inte Foki använder barnarbetare. Tack för den långa kommentar fö. Tack för tipsen och ha en bra dag. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fastfashion - 21 augusti 2019 18:04

  Fin klänning från Mixed Brands 50 % 550 kr.    Bälte från Kenzo nu 950 kr. Finns i fler storlekar.    Kenzosko till priset 900 kr nu. Finns rätt många storlekar kvar.    Tory Burch ankelstövel 1900 kr. Finns i få storlekar.  ...

Av fastfashion - 21 augusti 2019 17:55

Var inne på VS idag. De har rea på trosor, plånböcker och lite väskor. Trosorna kostar 49 kr. Det var mest fesliga trosor i boxarna. Sen hade de ett erbjudande. Om man köpte en mindre parfym så fick man en lika stor på köpet. Personalen var trevlig. ...

Av fastfashion - 1 juli 2019 09:38

  En Adidashoodie från Zalando.    Fina blommöster på sidorna.    ...

Av fastfashion - 30 juni 2019 05:29

  En Niketröja som är skön på som jag fyndade hos Stadium för 169 kr.    Pepsitröja från H&M.     Ett par Larph Lauren jeans i nästan neongrön färg som satt bra på.  Vad skönt att det är sommar nu. Så roligt att gå i city och fynda fi...

Av fastfashion - 17 september 2018 17:28

    Jag fick den av en kompis. Den är från Mango.   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Ovido - Quiz & Flashcards