fastfashion

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av fastfashion - 18 juli 2013 14:29

Jag har varit inne flera gånger i Fröken Söts butik på Götgatan på Söder i Stockholm. Det är en väldigt trevlig och rolig butik. Jag vet inte hur och vem som syr kläderna men de har en egen kollektion, unika kläder. Sen har de många gulliga plastaccessoarer som ser ut att komma från Kina. Priserna är hyfsade. De har fina, välsydda, söta tjejkläder. Jag har varit inne på deras hemsida. Tyvärr är inte kläderna som visas där så intressanta och det var litet utbud. Det finns mycket mera fina kläder i affären. Sen verkar det krångligt att beställa från hemsidan så jag rekommenderar verkligen att besöka någon av Fröken Söts butiker istället. Butikerna finns på flera ställen i landet, se lista på hemsidan. 


Fröken Söt 


#shopping  #mode 

Av fastfashion - 18 juli 2013 12:51


Gina Tricot har nu igen fått in jeans med snygga dragkedjor. De finns i många färger och kostar 299 kr. 

Gina Tricot 

Av fastfashion - 18 juli 2013 05:47

  

   

Idag ska det ju bli sol igen så jag har på mig lätta kläder. Toppen som ni ser är en Dior top, den är skön. Kjolen är från New Yoker. 


Today its gonna be good weather so i have sunclothes on. The top is Dior, a comfortable top. The skirt is from New Yorker. 


#outfit  #mode  #fashion 









Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Länkar & Reklam

Fallande objekt


Ovido - Quiz & Flashcards